روشنایی زندگی ما

36 هفتگی

1392/4/30 15:33
نویسنده : مامان
75 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پارلا جونم

عزیز دل مادر امروز تو 36 هفته و 2 روزه هستی.

تکان خوردنات خیلی محکم شدند طوری که همیشه میگم مامانی چرا با خشونت رفتار میکنی،دردم میگیره ولی بعدش کلی خوشحال میشم که تو تکون میخوریو اینطوری سلامتتو اعلام میکنی.گلم قربونت برم مامان،دلم برات تنگ شده خیلی دلم میخواد بیای بیرون و ببینم چه شکلی هستی ؟؟؟شبیه کی هستی؟دلم میخواد زودتر بغلت کنم،صورت ماهتو ببوسم.نمیدونی این روزهای آخر چقدر سخت میگذره با اینکه تو بیمارستانم و هرروز کلی آمپول و دارو میخورم ولی عشق وجود تو و دیدن تو نمیذاره هیچ دردیو حس کنم .

میدونی چه عادتی داری؟هرموقع من چیزی میخورم تو سریع تکون میخوری.امیدوارم وقتی میای بیرونم همینطوری از غذاخوردن خوشحال بشی و یه دختر تپل مپل بشی.

بابایی هرروز میاد بیمارستان دیدن ما.هوا خیلی گرمه ولی به خاطر تو هردومون همه سختیهارو تحمل میکنیم و شبانه روز دعا میکنیم که تو صحیح و سلامت به دنیا بیای.

زیبای من نمیدونم موقعی که میتونی این مطالب بخونی چندسالته!!!!!!!!!!فقط امیدوارم بتونی احساسی که امروز من دارم حس میکنم لمس کنی چون حتما خودتم یکروزی مادر میشی و میفهمی من چی میگم.بوس.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)