روشنایی زندگی ما

دلنوشته بابايي

1392/4/29 12:25
نویسنده : مامان
87 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دختر گلم سلام به تو كه همه هستي پدر و مادري.... پارلاي عزيزم ، تو نور چشمان پدر، التيام بخش دردهاي پدر و آرامش بخش روح پدر هستي. ديگه چندروزي بيشتر تا اومدنت نمونده الان تو شكم مادر هستي، مادري كه براي داشتن دختري چون تو بسيار زحمت كشيده، شايد فكر كني همان زحمتي را ميگويم كه همه مادران ميكشند وليكن نه....! اوبه خاطر داشتن ١ فرزند متحمل كلي دردو مشقت شد ، هرشب بايد آمپول ميزد هر ماه بايد چكاپ انجام ميداد ولي مطمئن هستم كه با آمده تو و ديدن روي ماه تو هم او و هم من تمام اين ناراحتي را فراموش ميكنيم ، هم بازيهاي تو ( باراد، آنديا و آدرين)هستند كه انها هم منتظر اومدن تو هستند ما همه چيز را براي تو اماده كرديم ، اتاق را چيده ايم و من هرشب ميرم تو اتاقت و به جاي تو با خودم حرف ميزنم گويي كه تو در اتاق هستي چون اتاقت داراي يك روح زيبايي هست. اين ماه كه ماه تولد توست مصادف شده با ماه رمضان و من هر افظارو سحر براي سلامتي تو دعا كردم. اميدوارم كه خدا صدايم را بشنود و پارلاي ما را صحيح و سالم به ما هديه دهد،گل دخترم تو براي من و مامان هديه اي الهي هستي و براي ما ارزش والايي داري به اميد روزي كه تورادر آغوش بگيريم و عطر تن تورا حس كنيم. عاشقتم پارلاي بابايي
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)