روشنایی زندگی ما

٣٥ هفتگي

1392/4/27 12:03
نویسنده : مامان
127 بازدید
اشتراک گذاری
پارلاي عزيزم سلام . امروز ٣ روزه كه من تو بيمارستانم و شروع كردم به نوشتن وبلاگت.... امروز ٣٥ هفته و ٣ روز است كه شما تو وجود من جان گرفتي، ميدوني پارلا يعني چي؟يعني بدرخش و با درخششت زندگي منو بابايي را پراز نوروبركت كن. من و بابايي بي صبرانه منتظر ورود تو هستيم و اميدواريم زندگي كه با عشق شروع كرديم و ادامه داديم با حضور تو بسيار پررنگتر و عاشقانه تر بشه و تو باعث گرمي زندگي ما بشي، ميخوام بدونيدكه خيلي دوست دارم و با هر تكوني كه تو در دلم ميخوري سرشار از نشاط و زندگي ميشم.همه اش فكر ميكنم شكل كي ميشي؟ شكل من يا بابايي؟؟؟؟؟ولي ميدونم كه شكل هركدوممون بشي مثل ما داراي يك قلب مهربون و فداكار هستي. انشا الله كه صحيح و سالم به دنيا بيايي . اينجا همه منتظر ورود تو هستندچون تو تنها ميوه زندگي ما هستي، كلي دوست داري كه هم سن و سالت هستند و وقتي به دنيا بياي يك عالمه هم بازي داري. عزيزم، عشقم ، كودك زيباي من .... شبانه روز دعا ميكنم كه صحيح و سالم باشي تا مونس من و بابايي بشي. بابايي خيلي مهربونه ، عاشقته، هرروز ميره تو اتاقت و از قول تو با خودش حرف ميزنه ، ميگه پارلا عشق باباشه جگر باباشه عسل باباشه و فقط دختر مامانشه!!!! ولي بدون كه تو همه كس مني ؛ مامان مني ، خواهر مني، عشق ماماني، نفس ماماني.... عزيزم بي صبرانه منتظر ورودت هستيم. دوستت دارم.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)