روشنایی زندگی ما

سلام موش سفید

1394/7/11 13:56
نویسنده : مامان
333 بازدید
اشتراک گذاری

این اسمیه که تو مهد بهت میگن . خیلی وقته نتونستم برات چیزی بنویسم جون تو بانک که اصلا نمیشه تو خونم تو اصلا اجارزه نمیدی من از لب تاب یا گوشیم استفاده کنم. ماشاله خیلی خوب حرف میزنی میشه گفت با لحن زیبای کودکانه  وصدای نازت اکثر کلمه هارا بکار میبری ودرست . خیلی شیطون شدی وفقط یه اخلاق بد داری واونم اینه که بچه  هارو گاز میگیری . شدیدا به وسایل آرایش علاقه نشون میدی مخصوصا رژلب و لاک . بخاطرهمین من مجبور شدم برات رژلب بخرم که مال دیگران را اسفاده نکنی . همچنان با غذا خوردنت مشکل دارم. و لاغر ماندی خیلی هم سرما میخوری با کوچکترین تغییر اب وهوایی مریض میشی . تابستان مسافرات نرفتیم فقط دو روز رفتیم چالوس خونه دایی جون . تازگیا یاد گرفتی میگی بخاطر... ولی چون کاربردشو نمیدونی بیجا استفاده میکنی  ما کلی میخندیم . بابایی بخاط راینکه توشرکت کارش زیاد خیلی دیر می یاد خونه به خاطر همین ما اکثرا تا شب تنهائیم   .حاضر جوابم هستی هرچی ما بهت میگیم جواب میدی . خدا به خیر کنه بزرگتر بشی چی میشی خندونک

کلاست تو مهد عوض شده به کلاس دو تا سه سال رفتی که آموز ش داره .سوره توحید رو یاد گرفتی یخودت برای خودت قصه میگی . تنها دغدغه من همچنان ضعیفی توئه .امیدوارم که یه روزی بشه تو بقدر کافی قدکشیده باشی ووزن گرفته باشی. احساس مالکیت میکنی وسایلتو به کسی نمیدی همچنین وسایل مارو .حتی باباستی اجازه نداره دست به موبایل من بزنه . میگی مال مامانه . ازت میپرسم اداره مامان کجاست میگی بانکملی .ولی مامانی خیلی روزا زود میگذره دلم نمیخواد زود بزرگ بشی چون این تنها دورانیه که ما کاملا بهم تعلق داریم . خیلی دوستت دارم فقط موقعی که مادر شی میفهمی من چی میگم تمام قلبم به یاد وبخاطر تو میتپه . بزرگترین ارزوم سلامتی وسعادت تو .. خیلی دوسست دارم تا بعد خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)