روشنایی زندگی ما

دخملم 5 ماهه شده

1392/10/10 15:04
نویسنده : مامان
130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  دخمل قشنگم الهی مامان فدای این اداهایی که از خودت درمیاری بشم دیروز رفتیم دکتر شما 6400 کیلوگرم بودی ودکتر اجازه داد غذای کمکی بخوری . امروز بهت سرلاک دادم دوست داشتی خوب خوردی.

عشقم خیلی دوستت دارم .یعنی میشه عشقی به این شیرینی وجودداشته باشه . همیشه بغلت میکنم بخودم فشارت میدم از عشقی که تو نثارم میکنی لذت میبرم. پارلا خیلی ممنونم مامانی که به دنیا اومدی وپیش من موندی چون تا حالا توزندگیم انقدر خوشحال نبودم . حالا تورودارم تو مال خود خودمی . الان که باه همیم باید قدرلحظه لحظه رو بدونیم چون روزی میاد که تو حتی وقت نکنی  به من زنگ بزنی امیدوارم این روز در اینده خیلی خیلی دور باشه. ولی خودت روزی که مادر شدی میفهمی من الان چی میگم .

غلت نمیخوری ولی مرتب پاهاتو میاری بالا ومحکم میزنی زمین مثل نهنگ بخاطر همین اسمتو گذاشتیم موبی دیک . خیلی غرغر میکنی وجیغم میکشی  ولی ما کلی بهت میخندیم. دوستت دارم مامانی زود بزرگ شو. میخوام باهات حرف بزنم . دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)